Perhatian Kepada | : | Semua Agensi Pengguna Sistem dan Aplikasi JPA |
---|---|---|
Tarikh / Masa Mula | : | 16 Ogos 2019 (Jumaat) / 6.00 petang |
Tarikh / Masa Tamat | : | 17 Ogos 2019 (Sabtu) / 2.00 petang |
Kerja-kerja / Tujuan / Sebab | : | Dimaklumkan bahawa terdapat pelaksanaan kerja-kerja penyelenggaraan sistem voltan tinggi dan rendah serta pengujian bekalan elektrik kecemasan / tunggu sedia di Pusat Data JPA |
Kesan kepada pengguna yang terlibat | : | Sehubungan itu, sepanjang tempoh tersebut akan terdapat gangguan ke atas capaian perkhidmatan sistem dan aplikasi JPA seperti berikut:
1. Portal JPA (www.jpa.gov.my) 2. Portal HRMIS (www.eghrmis.gov.my) 3. HRMIS 2.0 (hrmis2.eghrmis.gov.my) 4. HRMIS Klasik (hrmis.eghrmis.gov.my, hrmisone.eghrmis.gov.my, zontimur.eghrmis.gov.my) 5. MyHRMIS Mobile 6. MyHRMIS eGL 7. Sistem Pengurusan Meja Bantuan 8. Sistem MyKehadiran (web sahaja) 9. Sistem Penajaan Pelajar (www.esilav2.jpa.gov.my / www.esila.jpa.gov.my) 10. Semua aplikasi yang menggunakan domainjpa.gov.my |
Sekiranya anda memerlukan penjelasan lanjut, sila hubungi kami melalui | : | Nama Pegawai : Encik Ahmad Naufal bin Jamri
Telefon : 03-8885 3176 Nama Pegawai : Encik Kamaruzzaman bin Zabor Telefon : 03-8885 5194 Helpdesk JPA E-mel : Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya. Telefon : 03-8321 1400 |