MyHRMIS Keluar Pejabat Aplikasi Pengurusan Keluar Pejabat Penjawat Awam
Muat Turun PERCUMA di Google Play Store
Dapatkan Sekarang...
MyHRMIS Keluar Pejabat
Aplikasi MyHRMIS Keluar Pejabat merupakan inovasi baharu Bahagian Pembangunan dan Pengursan Maklumat Strategik (BPMS) Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA). Aplikasi MyHRMIS Keluar Pejabat dibangunkan adalah untuk membantu memudahkan pengurusan keluar pejabat penjawat awam dalam waktu bertugas serta mematuhi Perintah AM 5 Bab G –Mematuhi Waktu Bekerja .
CIRI-CIRI MyHRMIS Keluar Pejabat
Ciri-ciri yang terdapat dalam Aplikasi MyHRMIS Keluar Pejabat
Pemakluman melalui emel
Pemakluman akan dihantar kepada pelulus selepas permohonan berjaya dilakukan dan kepada pemohon selepas kelulusan
Muatnaik imej dan dokumen
Memberi kemudahan untuk membuat capaian ke MyHRMIS Cuti
Melihat Lokasi Pegawai
Pengguna akan dimaklumkan mengenai mesej transaksi semasa memohon cuti melalui telefon bimbit
Menghubungi pemohon
Memberi kemudahan untuk mengingati katalaluan apabila setiap kali aplikasi dibuka
Melihat status permohonan
Pemohon boleh memilih untuk MyHRMIS Cuti memaklumkan melalui emel kepada Pegawai Penyokong bagi permohonan cuti yang telah dibuat.
FUNGSI MyHRMIS Keluar Pejabat
Permohonan
Memudahkan permohonan keluar pejabat dilakukan secara on-the-go
Kelulusan
Memudahkan pelulus mempertimbangkan dan melihat status kelulusan permohonan keluar pejabat
Pemantauan
Fungsi Dash bord yang terdiri daripada 3 kategori – Dashboard Individu, Dashboard Pelulus dan Dashboard Pengurusan
Laporan
Laporan pegawai tiada di pejabat dikategorikan kepada tiga (3) iaitu pegawai bercuti, pegawai tiada di pejabat ketika ini dan pegawai tiada di pejabat mengikut pilihan tarikh
MyHRMIS Keluar Pejabat
Memudahkan Urusan Pengurusan Keluar Pejabat Penjawat Awam Dalam Waktu Bertugas
Dapatkan PERCUMA, Muat Turun Sekarang!!!