MyHRMIS Keluar Pejabat        Aplikasi Pengurusan Keluar Pejabat Penjawat Awam

Muat Turun PERCUMA di Google Play Store 
Dapatkan Sekarang...

MyHRMIS Keluar Pejabat

Aplikasi MyHRMIS Keluar Pejabat merupakan inovasi baharu Bahagian Pembangunan dan Pengursan Maklumat Strategik (BPMS) Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA). Aplikasi MyHRMIS Keluar Pejabat dibangunkan adalah untuk membantu memudahkan pengurusan keluar pejabat penjawat awam dalam waktu bertugas serta mematuhi Perintah AM 5 Bab G –Mematuhi Waktu Bekerja .

CIRI-CIRI MyHRMIS Keluar Pejabat

Ciri-ciri yang terdapat dalam Aplikasi MyHRMIS Keluar Pejabat

Pemakluman melalui emel 

Pemakluman akan dihantar kepada pelulus selepas permohonan berjaya dilakukan dan kepada pemohon selepas kelulusan

Muatnaik imej dan dokumen

Memberi kemudahan untuk membuat capaian ke MyHRMIS Cuti

Melihat Lokasi Pegawai

Pengguna akan dimaklumkan mengenai mesej transaksi semasa memohon cuti melalui telefon bimbit

Menghubungi pemohon

Memberi kemudahan untuk mengingati katalaluan apabila setiap kali aplikasi dibuka

Melihat status permohonan

Pemohon boleh memilih untuk MyHRMIS Cuti memaklumkan melalui emel kepada Pegawai Penyokong bagi permohonan cuti yang telah dibuat.

FUNGSI MyHRMIS Keluar Pejabat

Permohonan

Memudahkan permohonan keluar pejabat dilakukan secara on-the-go

Kelulusan

Memudahkan  pelulus mempertimbangkan dan melihat status kelulusan permohonan keluar pejabat

Pemantauan

Fungsi Dash bord yang terdiri daripada 3 kategori – Dashboard Individu, Dashboard Pelulus dan Dashboard Pengurusan

Laporan

Laporan pegawai tiada di pejabat dikategorikan kepada tiga (3) iaitu pegawai bercuti, pegawai tiada di pejabat ketika ini dan pegawai tiada di pejabat mengikut pilihan tarikh 

MyHRMIS Keluar Pejabat

Memudahkan Urusan Pengurusan Keluar Pejabat Penjawat Awam Dalam Waktu Bertugas

Dapatkan PERCUMA, Muat Turun Sekarang!!!